• مصاحبه با خبرنامه دانش‌کده مدیریت و اقتصاد

    خبرنامه دانش‌کده مدیریت و اقتصاد شریف در شماره اولش مصاحبه‌ای با من و امیررضا کرمانی (دانش‌جوی دکترای اقتصاد ام‌آی‌تی) داشته است. مصاحبه امیر خیلی خواندنی و آموزنده است. لذا لینک بخش مصاحبه خبرنامه را می‌گذارم که اگر دوست داشتید هر دو مصاحبه را بخوانید. (دریافت کل خبرنامه از این‌جا)

    مصاحبه من یکی دو جا با پرش در جملات مواجه شده و برخی جملات حذف شده (احتمالا تصادفی) که پاسخ یکی دو سوال را سخت کرده است. ذکر این خاطره هم برای تنوع بد نیست. در مصاحبه راجع به رییس پاکستانی‌ام در سازمان ملل می‌گویم که ۸ سال پیش برای اولین بار پیش‌نهاد کرد فاینانس بخوانم. البته جملات مربوط به خاطره‌ام از او درست چاپ نشده‌اند. این مصاحبه چند ماه قبل انجام شد و گفتم که ازش خبر ندارم و دوست بدانم چه کار می‌کند. چند روز بعد از این مصاحبه (تابستان امسال) برای کاری به اداره‌ای در وین رفته بودم و داشتم برای دوستی که با من بود در مورد مصاحبه و خاطره‌ام از این رییس سابق و این‌که شش سالی است ازش خبر ندارم و احتمالا الان آن طرف دنیا است حرف می‌زدم. هنوز حرفم تمام نشده بود که در اتاق انتظار اداره باز شد و همان رییس سابق وارد شد و ناگهان به من گفت تو این‌جا چه کار می‌کنی؟! و البته قیافه هر سه ما دیدنی بود.

    بازگشت
نظرات

3 پاسخ به “مصاحبه با خبرنامه دانش‌کده مدیریت و اقتصاد”

  1. آریا گفت:

    سلام،

    توی این پست، هیچ لینکی برای دسترسی به خبرنامه وجود ندارد!

    به نظرم می‌رسد، که حین اضافه کردن ادامه‌ی مطلب، مرتکب یک اشتباهی شده‌اید. چون پاراگراف اول، در آخر نوشته تکرار شده است.

    اگه تاریخِ این پست، به جای اینکه در پایین نوشته درج شود، در بالا سمت چپ درج میشد، بهتر می‌بود. شخصا خیلی دوست دارم قبل از اینکه خواندن یک پست را شروع کنم، بدانم در چه تاریخی آن مطلب نوشته شده است.

    ای کاش یک آدرسی در بالای هر پست می‌نوشتید، تا مخاطب بتواند بداند که این پست در کجا وبلاگ شما آرشیو شده است؟ مثلا در این مورد، میشه با کمک نرم افزار مدیریت محتوا، چنین عبارتی را در بالای پست نوشت:

    “شما اینجا هستید: مهارت‌های تحقیق-> مصاحبه با خبرنامه دانش‌کده مدیریت و اقتصاد.”

    یک سوال: لینک‌های این صفحات، لینک ثابت هستند یا اینکه احتمال دارد که لینک‌ها تغییر بکنند؟!

    با سپاس

    • حامد قدوسی گفت:

      حامد: سلام. ممنون از ذکر این مشکلات. ۱) بلی سیستم یک مشکلی در مورد تکرار پاراگراف اول دارد که دوستان فنی در حال رفعش هستند. ۲) در انتقال از سرور قبلی برخی لینک‌ها پاک‌شده‌اند. باید موردی تصحیح کنم. ۳) به موضوع تاریخ فکر می‌کنم. ۴) لینک صفحات بالای صفحه ثابت خواهند بود. ۵) فکر می‌کنم شبیه مورد آدرس را در پایین متن ببینیم چون کلمات کلیدی ذکر می‌شوند. ولی روی این که به این شکل تصریح شده باشد هم کار می‌کنیم. با تشکر مجدد

  2. آریزونا گفت:

    سلام خدمت جناب قدوسی گرامی
    متاسفانه لینک مصاحبه ها در دسترس نیستند ، ممنون خواهم شد چگونگی دسترسی به آنها را بدانم.
    آیا در کانال تلگرام شما وجود دارند ؟

    سپاس بیکران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا با فونت انگلیسی به سوال زیر پاسخ بدهید: *

درباره خودم

حامد قدوسی٬ متولد بهمن ۱۳۵۶ هستم و با همسرم مريم موقتا در نزدیکی نیویورک زندگي مي‌كنم. در دانش‌گاه اقتصاد مالی درس می‌دهم. به سینما، فلسفه و دين‌پژوهي هم علاقه‌مندم.
پست الکترونیک: ghoddusi روی جی‌میل

جست و جو

اشتراک ایمیلی

ایمیل خود را برای دریافت آخرین مطالب وارد کنید.

بایگانی‌ها