• درگاه و دوره اختیارات طبیعی

    یکی از پروژه های این دو ماه مرخصی ام طراحی درسی در زمینه اختیارات طبیعی (Real Options) برای مدرسه تابستانی دانش گاه شریف بود. علاوه بر آن یک درگاه (Portal) برای این موضوع درست کرده ام که به لحاظ محتوایی و ظاهری هنوز خیلی جای کار دارد و برخی صفحاتش کامل نیست ولی فعلا قدم های اولیه آن را برداشته ام.

    فکر می کنم بحث اختیارات طبیعی تا کنون در ایران در دانش گاه تدریس نشده است و به نظر من اتفاقا با توجه به نوع سرمایه گذاری هایی که انجام می شود این نظریه برای ایران بسیار مرتبط است. به هر حال من آخر تیر ماه و اوایل مرداد یک دوره کوتاه اختیارات طبیعی در شریف درس می دهم که اطلاعیه ثبت نامش این جا است. جزوه درس را هم آماده کرده ام که می توانید این جا دریافت کنید. البته این جزوه کامل تر می شود و احتمالا اشکالات املایی و محتوایی در آن وجود دارد که ممنون می شوم در صورت مشاهده اشکال در جزوه به من خبر بدهید. بقیه مطالب را هم روی درگاه می توانید دنبال کنید.

    بازگشت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا با فونت انگلیسی به سوال زیر پاسخ بدهید: *

درباره خودم

حامد قدوسی٬ متولد بهمن ۱۳۵۶ هستم و با همسرم مريم موقتا در نزدیکی نیویورک زندگي مي‌كنم. در دانش‌گاه اقتصاد مالی درس می‌دهم. به سینما، فلسفه و دين‌پژوهي هم علاقه‌مندم.
پست الکترونیک: ghoddusi روی جی‌میل

جست و جو

اشتراک ایمیلی

ایمیل خود را برای دریافت آخرین مطالب وارد کنید.

بایگانی‌ها