• کمک هزینه کارگاه مشاوره مدیریت

    آماده سازی برنامه ها و محتوای کارگاه مهارت های مشاوره مراحل پایانی خود را می گذراند. با توجه به این که کل کارگاه چهار روزه برای اولین بار اجرا می شود طراحی برنامه ها، شناسایی سخن رانان و توسعه مواد آموزشی انرژی خیلی زیادی از تیم ما گرفت ولی خوش حال هستم که توانستیم برنامه ای با استانداردهای مورد نظرمان را به اجرا نزدیک کنیم. ضمن این که تجربه جالبی از هم کاری تیمی موثر بین افرادی در پنج کشور مختلف بود. امیدوارم که کیفیت اجرای برنامه هم مطابق انتظارات باشد.

    محور اساسی که ما در این کارگاه دنبال کردیم آموزش مهارت “مشاور” بودن به جای آموزش جنگل مدل ها و تئوری های مدیریتی است. یکی از مهم ترین این مهارت قابلیت “ساده دیدن” و ربط دادن داده های (پر خطا) به نتایج عملی برای مدیران است که روی آن در برنامه زیاد مانور داده ایم. خلاصه ای از زندگی نامه بخشی از سخن رانان را می توانید این جا ببینید. ضمنا علاوه بر این افراد ما حداقل ۶ سخن ران دیگر از متخصصان سازمان مدیریت صنعتی و یک شرکت بزرگ تحقیقات بازاریابی در ایران خواهیم داشت.

    با توجه به این که ما برای برنامه از تعداد زیادی سخن ران سطح بالا استفاده می کنیم (و متاسفیم که برخی سخن رانان مهم ما به خاطر مسایل مربوط به تحریم و برخی مشکلات قانونی دیگر عذرخواهی کردند) هزینه دوره بالا است و لذا احتمالا برای برخی دوستان امکان پرداخت این هزینه وجود ندارد. لذا فکر کردیم که تعدادی کمک هزینه برای تسریع حضور علاقه مندان در کارگاه تخصیص بدهیم که تا به حال ۶ مورد آن تخصیص پیدا کرده و هنوز چند جای خالی داریم. کمک هزینه به گونه ای است که هزینه ثبت نام برای فرد را به ۴۹۹ هزار تومان (به جای ۸۱۰ هزار تومان اصلی) کاهش می دهد. شرط دریافت کمک هزینه هم دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد و سابقه کاری در حوزه مشاوره مدیریت است. دوستان علاقه مند لطفا یک فایل پی دی اف شامل انگیزه شرکت در این کارگاه (Motivation Letter) و رزومه کاری را حداکثر تا عصر سه شنبه این هفته به ایمیل myname@i-aim.org ارسال کنند. لطفا به جای عبارت myname اسم کوچک من یعنی hamed را قرار دهید. (برای جلوگیری از حمله اسپمی ایمیل کامل را ننوشتم).

    پ.ن: ظاهرا محمدرضا و جعفر توجه نکرده اند که انجمن بین المللی مدیران ایران یک سازمان غیرانتفاعی است و به دنبال کسب سود نیست. چون ممکن است این سوء تفاهم برای بقیه هم پیش آید این توضیح را اضافه می کنم که هم کاران انجمن به صورت داوطلبانه فعالیت می کنند و شهریه دوره هم صرفا برای پوشاندن هزینه های سنگین برگزاری است. اگر کسی تجربه این کارها را داشته باشد می داند که هزینه توسعه مواد آموزشی و برگزاری یک دوره چهار روزه با بیش از ۱۲ نفر استاد به علاوه هزینه تبلیغات و سالن و غیره چه قدر می شود. ما اگر می خواستیم قیمت را در حد دوره های معمول تعیین کنیم باید یک سالن دویست نفری را از شرکت کنندگان پر می کردیم (که کار کاملا شدنی و راحتی بود) تا هزینه های ثابت را پوشش دهیم و صرفا سخن رانی ارائه می کردیم که متضاد با هدف و سیاست های اجرای کارگاه بود. به هر حال من به عنوان مدیر کارگاه ذهنم به شدت درگیر این است که چه طور می توان امکان شرکت عده بیش تری را فراهم کرد و به برخی سیاست ها هم فکر کرده ام. امیدوارم به زودی راه هایی برای این کار پیدا کنیم.

    بازگشت
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا با فونت انگلیسی به سوال زیر پاسخ بدهید: *

درباره خودم

حامد قدوسی٬ متولد بهمن ۱۳۵۶ هستم و با همسرم مريم موقتا در نزدیکی نیویورک زندگي مي‌كنم. در دانش‌گاه اقتصاد مالی درس می‌دهم. به سینما، فلسفه و دين‌پژوهي هم علاقه‌مندم.
پست الکترونیک: ghoddusi روی جی‌میل

جست و جو

اشتراک ایمیلی

ایمیل خود را برای دریافت آخرین مطالب وارد کنید.

بایگانی‌ها